Selleks on vaja kahte asja:
1) intellektuaalset kapitali2) selle demonstreerimist turule
Sa ei pea pakkuma revolutsioonilist uut ideed või unikaalset, täiesti uut kontseptsiooni. Sinu panus võib olla ka teistmoodi ideede kokkupanek, esitlusviis, pakendamine.
1
Üks variant on kaevandada intellektuaalset kapitali oma kogemustest.
Siis oled mõttejuht mitte niivõrd oma mõtete kuivõrd tegudega.
Kõigepealt lahendad keerulisi probleeme ja siis jagad oma teekonnal saadud õppetunde.
2
Teine variant on märgata midagi, mida keegi teine sinu valdkonnas ei ole märganud.
Pöörad tähelepanu enda ümber toimuvale ja tuvastad, mis töötab ja mis mitte. Lisad põnevaid nüansse või juhid vestluse täiesti uues suunas.
3
Kolmas variant on tuua läbi terava vaatenurga infovälja midagi olulist, mida veel ei teata. Või panna inimesed oma probleemi uuel viisil nägema. Vaatenurk ei pea olema tõestatud fakt või universaalne tõde. Kuid sa ise peaksid sellesse piisavalt uskuma, et seda propageerida.
4
Neljas variant on rikkuda narratiivi. Vastandud peavoolu arusaamadele ja konsensusele, kuidas asjad peaksid käima. Või teed üllatavaid, kuid põhjendatud tulevikuennustusi.
Eesmärk on jagada oma tõde ja
alustada vestlust –
mitte saavutada 100% poolehoidu.