Mõnedes organisatsioonides seostub intraneti mõiste musta auguga – kohaga, kuhu informatsioon upub ja kaob.
Mõnes teises on siseveeb aga nr 1 aja- ja asjakohase info allikas, mida on lihtne ja loogiline kasutada ning platvorm mitmesuunaliseks suhtluseks.
Mis on siseveebi puhul kõige olulisem?
Varem oli siseveebi peamine eesmärk olla dokumendihoidlaks, paremal juhul lahendada ka sisekommunikatsiooniga seotud väljakutseid ja muuta infovahetus, protsessid ja inimressursside planeerimine efektiivsemaks. Täna oodatakse siseveebilt enamat.
Kui internet on avalik, on intranet vaid organisatsiooni töötajatele ligipääsetav. Intranetist võikski mõelda kui sisemisest veebilehest.
See võiks ka vastata samadele kvaliteedikriteeriumidele: olla kasutajasõbralik, järgida ettevõtte väärtusi ja brändingut ning aidata inimestel suhelda ja infot vahetada.
Olen kirjutanud siseveebist artikli Trinidad Wisemani blogisse.
Lingi siit TWNi blogisse: